YES, PLEASE

Om det varit sommar hade jag gärna haft på mig det här, till solbrun hud och gult nagellack (plus de extrema brillorna). Mumsfilibabba! Varför har Sverigen gått in i någon slags istid? Hursomhelst, jag måste sova nu, för jag ska till skolan imorgon (fredag!), men vi ses efteråt för då ska jag ha min första lediga helg på typ förevigt känns det som! Godnatt, xx.

Summer wishes. Yellow nail polish and sunburned skin (and those extreme shades). Yummie! I can't believe the ice age Sweden's in right now. It's crazy! Anyhow, I'm going to bed now, I have to go to school tomorrow, but I'll see you afterwards 'cause I'm gonna' have my first weekend off in like forever! Goodnight, xx.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh så snyggt, vill ha på mig det nununu!

2011-03-18 @ 10:01:03
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0