C'EST VENDREDI



Source: can't remember.

Det är fredag idag! Världens bästa fredag. Den börjar med prov hela förmiddagen (lite mindre bra) och slutar med film hela eftermiddagen (inte så mindre bra). Sen kommer jag hem och packar för helgen, ska antagligen ringa någon och prata hemlisar. Jag måste koda litegrann, eller ja, ganska mycket - min vecka har varit helt crazy, jag har knappt hunnit någonting. Sen ska jag se på barnfilm innan vi åker bort på kvällen. Ja, det där var min fredag - hur ser er fredag ut?

--

Today's Friday! School starts with exams for some hours and ends with a movie, how good? When I get home I have to do some packing since I'm going away this weekend, I'll probobly call someone while packing to talk about secrets, hihi. Later I have to do some coding, since my whole week's just been exam after exam after essay after deadlines. So crazy. Then I'm gonna' watch a movie with my little brother before we head off for the weekend. Well, that's my Friday - How does your Friday look?

Kommentarer
Postat av: beatrice

Hej. Ska nyta blogg och undrar om du har lust att hjälpa mig med designen?=) Svara snarast tack.

2011-04-10 @ 15:15:54
URL: http://beatrices.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0