2011-04-26


t-shirt: weekday (old)

april, till er.

Här har ni spellistan som gått på repeat de senaste dagarna. Tänkte göra om min vän Melinda och skapa en spellista varje månad, smart va!? Så subscriba nu'rå :)

Vad jag behöver nu är en smoothie (omöjligt uppdrag eftersom jag inte har några som helst ingredienser till det) och någon som sparkar mig i rumpan och skriker SKÄRP DIG i mitt öra så att jag kommer igång på riktigt med skolarbetet!

PS. Bloggdesignen bestämde sig för att... ja, jag vet inte. Jag rörde ingenting. Men en vacker dag såg den helt plötsligt helt skev ut. Jag ska fixa det när jag har tid. PUSS

--

Here's a playlist I made for you guys a couple of days ago, I've been playing it on repeat in my headphones 24/7. And, about my blog, it's so screwed up right now... I really don'r know how it happened, but I'm gonna' fix it as soon as possible. XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0