HELLO THERE


Lisa

Jag har ju inte gjort det här än, så jag gör det nu.

Följ min blogg med bloglovin!

Så. Nu är det gjort. Jag skulle vilja be er alla om en tjänst - jag vill så gärna veta vilka ni är! Skriv bara hej i kommentarutan, tillsammans med vad ni heter (om ni vill) och länka till er egen blogg (om ni har någon). Så roligt! Do it, do it!

--

I haven't done this yet, but here it goes!

Follow me on bloglovin!

So. It's done. I would like to ask you all a fovor - I would love to know who you guys are! Just say hi in the commentbox and your name (if you'd like) and a link to your own blog (if you got one). Ooh, this is fun! Do it, do it!

Kommentarer
Postat av: Rebecca G.

HEJ :D Din bloggdesign är fruktansvärt snygg, försökte koda en liknande igår, men forms och css går helt enkelt inte ihop. Ack. Nåväl, min blogg är inte aktiv, du kan titta på min tumblr om du känner för det. Eller flickr, med egna bilder. Rebecca heter jag :)

www.unstableheeerbs.tumblr.com

www.flickr.com/photos/lovelyskulls

2011-04-03 @ 11:19:58
Postat av: Florence

Florence



floor.blogg.se



Hej^^

2011-04-03 @ 14:11:34
URL: http://floor.blogg.se/
Postat av: emmeline

När hade du tänkt att sätta igång? X

2011-04-03 @ 16:25:12
URL: http://queenemme.blogg.se/
Postat av: Mia Olsen - ätstörd {anorexia nervosa}

'

FÖÖÖÖÖRLÅT FÖR ATT JAG ÄR SÅÅHÄÄÄÄÄÄR SEG OCH SEN!



Men bad iaf om ursäkt!



Hääääääär är jaaaaag, följt din blogg i år och dar, haha okej, kanske inte, men rätt länge iaf! :)



kraaam

2011-04-08 @ 22:30:45
URL: http://byolsen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0