NI BEHÖVER INTE LÄSA OM NI INTE VILL.


Nästa köp! Japp japp! - Scorett, 700 sek. Bild från Natalie.

Ledsen att jag bloggat så dåligt. På riktigt, jag är ledsen för det. Men jag haft så himla mycket för mig, tydligen. Känns knappt så men tydligen. Onsdagen spenderades med sista fransklektionen någonsin i min skola och sedan studentutsläpp och fest (någon kysste min vita kavaj, har en röd mun på armbågen?). Dansade till sent på natten och mina ben är fortfarande en aning ömma. Torsdagen spenderades med min allra bästa Maja, vi hade det bra. Fredag, tog mig till Varberg, Lydia (!), vi satt i parken vid en gammal byggnad och spelade gitarr. Lördagen, åkte till Göteborg med Maja och Amanda och våra mammor, och såg en ballet. Svansjön var det minsann. Den var så fruktansvärt vacker att ni anar inte. Känslan är helt obeskrivlig. Idag är det söndag, jag, Michelle, Melinda, Ida och Priscilla åt kycklingsallad och pratade vid vattnet. Sedan åkte jag hem till Maja, vi såg tre filmer på raken, åt glass och somnade på gräsmattan. Jag bara älskar känslan av att sommarlovet är här snart. För jag har precis haft världens bästa smakprov på hur det kommer vara. Nu dricker vi té och ska snart krascha i sängen, vi är båda en aning sjuka i halsen. Rätt mycket. Kan knappt prata nu. Imorgon är vi lediga och det kommer bli bra. Puss.

PS. Jag har fått ett mejl, kan ni gissa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0