DRESSED IN WHITE SOMEWHERE


lost

God förmiddag kära läsare. Min dag började rätt kasst men slutar desto bättre, hoppas jag. Vaknade tidigt av fruktansvärda ljud från slipmaskiner, borrar och sågar. Hemskt. Hade en massa problem med min mammas iPhone och sedan tog mjölken slut. Fruktansvärd morgon.

Nu ska jag städa mitt rum, och jobba litegrann, tänkte även unna mig lite film... innan det är dags för den stora familjetraditionen ikväll. Himla bra eftermiddag iallafall.

Jag har börjat koda en grej, ni får se snart. Det kommer bli awesome. Plus att jag har en idé, som jag måste kolla med mina bästa vänner först, innan ni får veta. Spännande va?! Pussar.

--

Had a pretty rough morning, but I hope the day ends better. And ofcourse, I have some things to tell you, soon. It's gonna be GR8 (haha)! I'll tell you soon. XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0