SNEAK A PEAK





Sneakpeak på kavajen som jag inte visade tidigare i veckan. Den är vit och tunn, ofodrad och mjuk som silke, helt perfekt. Från H&M:s Concious Collection, 399 sek, och typ det enda som jag verkligen älskade. Resten var fint, men inte min stil. Kavajer är typ mitt favoritplagg, älskar dem, lite perfekt oversize helst och med uppkavlade armar. Mums. Jag köpte också ett par solisar, har nog blivit lite förgiftad av Anna Wintours perfekta frisyr och svarta brillor. Coolt.

--

Sneakpeak of the jacket I bought earlier this week. It's so perfect, I'm dying a bit every time I wear it. It's from H&M:s Consious Collection and it was the only piece I fell for. I also got those black shades, I think I was inspired by Anna Wintour, 'cause I've been reading about her for the essay I was writing, so...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0