I PROVRUMMET



Min dag såg ut såhär:

1. Blev smått bedrövad när min dator verkade ha dragit sitt sista andetag. Den startade om med endast 40% batteri, surt. (Jag hade ingen laddare.)

1,5. Musiken var inställd...

2. Efter skolan åkte jag till Varberg, hade tänkt plugga, men min dator dog. Istället läste jag lite svenska (tack, Ina!) och provade kläder.

3. Jag hittade världens mest perfekta... ja, vad det är får ni se snart. Köpt och upphängd. Jag köpte en tandkrämsbikini och ett par solisar och provade massa fint, men jag är inte världens rikaste.

4. Jag och min mamma besökte gymnasiet där jag ska gå till hösten. Det verkade super och jag älskar hur skolan fungerar.

4,5. Träffade min farfar på parkeringen och han blev överlycklig över att jag skulle gå i skolan i Varberg.

5. Hämtade upp min pappa, sjöng Veronica Maggio i bilen och köpte Donken på väg hem.

6. Väl hemma insåg jag och min lillebror att Donken inte är bra för oss, vi lade oss ner på golvet av skratt av olika anledningar.

7. Såg på Grey's Anatomy. Tänkte att jag borde plugga. Såg på Off The Map. Tänkte fortfarande att jag borde plugga.

8. Läggdags. Bloggdags, läser bloggar och bloggar själv.

9. Borde skriva.

10. Ögonen går i kors, måste sova. GODNATT.

--

Translate yourselves.. haha, I'm so tired. XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0