PERFECT DAY, A



Igår åkte jag och Michelle till Ellenor i Halmstad, vi satt i parken och pratade om saker, sen åt vi sushi och pratade lite till. Vi sov över där i rummet där kattungen brukade sova, han sov emellan mig och Michelle och gnagde på min arm ibland. Vi åt frukost i trädgården och sen åkte vi till min sjö, där pratade vi lite till. Sen åkte jag hem. Perfekt dag.

Sitter på balkongen och tittar på solnedgången, den är rosa, mycket fint. Det luktar grill nedifrån och det är helt crazy bra! Känns som sommarlov, jag har små kattungerivmärken och ett myggbett på foten. Älskar livet just nu. Imorgon kommer min favorit-Elliot-kusin. Vi ska ha cykelsafari. Det kommer bli coolt!

PS. Hårfärgen, ser bra ut. Sugen på att ljusa upp det lite granna...

--

Feels like a summernight. The sunset is pink, summerfood, a dozen kitten scratches on my hands, a mosquito bite on my foot and tomorrow my cuz' is going to come. We're gonna' have a bike safari. It's gonna' be cool.

Kommentarer
Postat av: Melinda

ååh----cykelsafari!

2011-04-23 @ 15:20:18
URL: http://rousing.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0