SUNSHINE

harley viera celine coachella
Le Fashion

Om jag var blond och hade långt sjöjungfruhår skulle jag vilja se ut sådär idag. Det hade varit bra. Men jag är ju jag och nöjer mig med en prickig jumpsuit och rayban-kopior. Väldigt hippt.

Jag tänkte, att om jag ska få det här med att blogga att funka så måste, verkligen måste jag ju updatera en smula oftare. Så, allt som åker igenom mitt huvud hamnar här, ofta efter lite eftertanke men jag ska försöka bli bättre på att inte tänka för mycket heller. Så, meningslösa inlägg comin up! Puss.

--

If i looked like that today, it would have been nice. But I'm me, so I'm pleased with my jumpsuit and rayban

I figured, since I do have a blog I ought to post a bit more. So, every single little thought will eventually end up here, after som thinking about it. So (again) meaningless posts coming up! XX
lookalikes. Wery hip.

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygg tjej, snyggt hår, snygg outfit!

2011-04-25 @ 17:51:30
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0