VI KOMMER ALLTID HA PARIS







src: ?

Åh, skola, känner jag. Rätt kasst om ni frågar mig. Men sånt är livet och efter imorgon är det väl, vadå? Fem veckor skola och en vecka softness? Låter himla bra tycker jag. FEM veckor. Det är helt OK!

Förresten, den 27 säpper Veronica Maggio sitt album, men några låtar har redan släppts. Bland annat den här godingen. Har chillat rätt hårt med den här idag samtidigt som jag slöskrivit och städat lite granna. Mest gjort ingenting faktiskt, mer än att klaga över den brutala, smärtsamma växtvärken jag har i benen! (Kan jag fortfarande växa liksom?)

--

Tomorrow: SCHOOL. Ew. But after that it's only five weeks left, until summer! LOVING IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0