LOOK FOR THE SILVER LINING




Jag är så trött på allt vad deadlines och prov heter! Vill bara gräva ner allting i skogen. Hursomhelst, något som var rätt ombloggat för ett tag sen är den där silveringen som halsband, och jag hittade en sån här hemma. Lite sent, men jag tycker att det är rätt fint fortfarande. Jag har dock lite problem med halsband. Stör mig bara på det. Gaah.

Jag tänkte 'posta' (hatar att det inte finns ett ord på svenska) ett kollage här lite senare. Eftersom mina päron inte kommer hem på ett tag orkar jag inte ta tag i mitt liv riktigt än. Bättre att blogga. Puss.

Found a silver necklace at home a couple of days ago, it's kinda' nice. I'm planning on posting a collage later. My parents aren't here to tell me what to do so I might as well blog, that's cooler. Latero!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0