SECRETS


Lowe

Minns ni den där hemliga saken jag höll på med för några dagar sen? Bra. Jag kan ju avslöja det nu, det var faktiskt inte så hemligt ens i början. Så här var det:

Fina Lowe kontaktade mig och sa att jag hade en fin blogg och ville ha hjälp med sin bloggdesign. Självklart! sa jag och så började jag "koda", jag älskar att säga det, jag känner mig lite som en nörd och jag gillar det.

Det var roligt! Så, om någon av er känner att hjälp, som Lowe sa: mina ögon blöder av alla koder jag har försökt ändra. Så kontakta mig på: [email protected]. Så hjälper jag gärna till med din bloggdesign!

Do you remember the secret thing I was working on a while ago? Good. I was helping Lowe, with the design on her blog. So, is there anyone out there who want help, contact me: [email protected]. And I'll help!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0