AUJOURD'HUI


Unknown

Man kan säga att jag behövde sova, jag sov tolv timmar inatt och känner mig utvilad och gladare än på länge. Så fruktansvärt skön känsla. Hursomhelst, jag blev väckt av Maja som sa att vi skulle se på bio ikväll, blev om möjligt ännu gladare då. Jag har saknat henne och behöver verkligen träffa mina tjejer nu. Filmen spelar knappt någon roll, bara jag får träffa Maja och Melinda och strosa på Halmstads gator med dem ett tag. Så fina.

I slept twelwe hours tonight, feels great! Maja called and said we should meet and later watch a movie. Sounds great, that too. I miss my best girlfriends, hihi. BFFs ♥ I don't care what movie it is, I just can't wait 'til I get to see Maja and Melinda and have a talk and a walk i Halmstad. Love.

Kommentarer
Postat av: lowe

åååh, snyggaste bloggen på länge!

2011-03-19 @ 14:26:31
URL: http://lowe.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0