WATER


by me (and my iphone)

Levde typ på den här drickan igår kväll, GOTT!

Ledsen för uselheten på uppdatering här. Men jag har helt enkelt inte haft någon som helst inspiratione, eller jo, det har jag. Men jag har inte haft tid eller ork att färdigställa något av alla inlägg jag fnurlar på i huvudet. Imorgon eller lite senare idag tänkte jag ge er spellistan för maj... om ni vill? Pussar.

--

Was living on this water yesterday, so good! Sorry for the bad posting, my head is full of posts I wanna' give to you guys. So, I bet they're coming rel soon. I'm gonna' link you guys a playlist later? If you want. xx

Kommentarer
Postat av: polliani

love your blog

2011-05-12 @ 12:45:16
URL: http://polliani.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0